12 oktober 2017

Bokat julkonsert!

Idag har jag snöat in på julförberedelser! Min pappa fyller jämna år nästa helg och jag kom på den perfekta presenten till honom. Som tur var kan jag avslöja den här på bloggen då han inte har minsta lilla koll på min blogg. 

Han har vid flera tillfällen pratat om "The Real Group" som är en av hans favoritband och som nu kommer upp hit och gör julkonsert. Jag å andra sidan är inget fan men tänker att det säkert blir bra med julsånger. Pappa har känt att han inte vill gå ensam, så det har väl bara blivit en dröm för honom.

Men nu ställer jag upp för pappsen och har bokat två biljetter till oss båda i december! Han kommer bli så glad. Känns som en bra present detta! :) Utöver detta söker jag med ljus och lykta efter det perfekta julbordet också. Känns roligt att börja tänka på julen nu.

1 kommentar:

  1. Så underbart att få en sådan present Tänker på pappsen kul att läsa Hoppas NI får en vidunderlig kväll tillsammans

    SvaraRadera