17 november 2015

Fazer Winter Edition 2015!

Som ni nog märkt gör jag väldigt lite reklam denna säsong, men det utesluter inte att jag lyfter fram grejer som förtjänar att hamna i rampljuset :) För några veckor sedan hittade jag denna goding i stan, Fazer Winter Edition 2015. 2014 hade Fazer en mörk choklad med äpple, karameller och hasselnötter som vinterchoklad, den gick inte hem hos mig..

Men i år har dom verkligen lyckats! Den här chokladen är som gjord för alla julälskare. Den har en tydlig smak av julkryddor och tranbären ger en syrlig brytning mot det söta. Nötterna ger chokladen en fylligare känsla och det har inte snålats med något. Chokladen för alla som gillar julens kryddor helt enkelt! Väl värd att nämna :)

*****

2 kommentarer:

  1. Jag har letat men inte hittat chokladen.

    SvaraRadera
  2. Den chokladkakan måste man ju bara köpa om man är en "riktig" julfan ;) !!
    /Eva Linnea
    PS Jag fick tips om din blogg via min dotter "Lanclin"

    SvaraRadera