3 december 2017

Advent hos mig i bilder!

Idag är det första advent och julefriden har sänkt sig över mitt hem. Julkänslorna har smugit sig på allt eftersom pyntet kommit fram. Känns så skönt att vara klar i tid! Nu ska jag visa er hur advent 2017 ser ut hos mig både inomhus och utomhus!
 
Lilla stugan på tomten
Tomten gjöt jag i torsdags och målade igår. Den blev lite mörkare än tänkt men passar ändå bra och ger lite kontrast på byrån. Nästa år ska jag gjuta många fler.
Griseknoen har hittat sin husse!
Bockarna var svåra att hitta plats till, de sticker ju ut lite i sin färg. Men känns som att det får duga här på skrivbordet i år!

Med det önskar jag er en fortsatt mysig första advent! Funderar själv på att baka lite julfika och julbröd. Det är ju även dags att lyssna på första julskivan! En mysig kväll med lite julbestyr väntar.

1 kommentar: