9 december 2017

Säger God Jul!

Hej på er! Nu känner jag att det är dags för mig att runda av bloggen för denna säsong. Jag håller inte ut ändå fram till julafton i år av lite olika anledningar. Har varit sjuk i princip hela hösten, tror jag haft runt 6-7 förkylningar i höst utan att överdriva. Varit frisk en vecka, sjuk den andra... och nu ligger jag här med halsont - igen. Ska se över kosten och justera lite för såhär ofta sjuk har jag aldrig varit, förr var det max 1-2 gånger om året...

Har helt enkelt prioriterat annat än bloggen den tid jag varit frisk :) Och nu känner jag inte att jag får ut så mycket mer här. När jag blivit frisk igen ska jag plocka fram julgranen, sen ska jag på ett julbord vilket jag längtar så mycket till! Och så pang är julafton kommen. 

Ha en fortsatt bra julmånad så ser vi om och när vi ses igen! Tack för att ni följt mig under säsongen.

GOD JUL!

4 kommentarer:

  1. Ha en riktigt God Jul och ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt god jul och hoppas att du blir piggare snart och kan njuta av julen:)

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att du kryar på dig och får vara frisk nu, trist att inte orkar med julförberedelserna när det bara är jul en gång om året. Ta hand om dig! Önskar dig en riktigt GOD JUL och en mysig tid fram tills dess.

    SvaraRadera
  4. Önskar dig och dina pälsklingar en riktigt God Jul och hoppas att du snart känner dig piggare igen och får ordning på hälsan. Kram!

    SvaraRadera