22 september 2018

Julen uppackad på Rusta

Svängde förbi Rusta i Luleå idag och där var det fullt av jul! Jag vet inte när den packats upp eftersom jag inte besökt butiken på flera månader, men julen kan inte varit framme allt för länge! Det fanns mycket nya julsaker som jag inte ens sett på Rustas pressbilder :) Blev en snabb tur på julavdelningen, vill spara den riktiga julspaningen till lite närmare advent!
En härlig känsla att få syn på detta.

Denna blev jag fäst vid, antar att texten "Christmas" ska lysa i spegeln!

Jag har blivit rätt så försiktig med att köpa julsaker, är ganska kräsen och det måste passa in! Köper jag något nu ska det vara nått som verkligen behövs, eller som jag kan se en plats till direkt :) Men det blir ändå något litet varje år, när jag byggt upp ett tillräckligt stort sug efter det som jag vill köpa! 

2 kommentarer:

  1. Åh så underbart! Undrar om Rusta i Umeå också har plockat fram. Det är verkligen en kittlande känsla i magen första gången man ser affärerna plocka fram julsortimentet. Jag håller med dig också, julpyntet måste passa in och kännas att det är något jag behöver, och inte "bara för att". Jag har också blivit lite kräsen när det kommer till utseende på julpynt, håller det inte "standarden" så slipper jag hellre.

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Jag hade tänkt att besöka Rusta i veckan men hann inte men nu har jag det ju fortfarande kvar att se fram mot :) Jag håller med dig, jag är väldigt kräsen numera med inköp av nya julsaker. Jag behöver verkligen inte något mer så det är bara väldigt speciella saker som får följa med hem.

    SvaraRadera