14 december 2015

Julen i mitt rum

Nu börjar mitt rum vara färdigpyntat och såhär ser min lilla julhöna ut. Det fick bli plastgranen i år, en äkta går inte att klå när det gäller utseende men jag har inte hunnit ut och se efter någon till sovrummet. Fördelen är ju att man slipper småkryp, barren och vattna, den blev precis som jag ville ha den i guld och silvertema :) Skippade däremot glittret i år. Nästa jul skulle jag nog vilja ha granen full i bara vita kulor.. märker dessutom att jag blir mindre och mindre för det röda. Nu är det mest vitt/silver/guld som gäller. Hade jag haft vita julgardiner så hade dom varit uppe nu! Får se om det blir någon stilförändring till nästa jul :)


Ooops.. det ska tydligen vara den 39;e idag enligt datumkuben ;)

Så ser det ut, sen har jag en bokhylla fylld med tomtar men den är inte riktigt klar ännu.

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt du har det och härligt att höra att din julstämning äntligen har kommit!

    SvaraRadera
  2. MEN vad mysigt du har det! Jag blev lite avis på den där "girlangen" du har i fönstret, med tomtesläden och renarna. Var har du fått tag på den? :)

    SvaraRadera