3 oktober 2018

Första snön faller!!!

Jag kan inte tro det är sant, det snöööar!! Höll på spricka av lycka när jag vaknade och tittade ut, vitt!


Det snöar fortfarande, små vita flingor! I morse runt 7 ska det ha snöat väldigt intensivt när jag sov, vilket kanske inte syns på marken eftersom det bara fäst fast lite, men jag hann precis ut och fota innan det mesta smälte bort. I luften snöar det fortfarande! Sååå, smhi fick rätt och Kung Bore - välkommen till byn! En härlig försmak av vintern :)

4 kommentarer:

  1. Men åh vad mysigt!! Jag längtar egentligen inte efter snön ännu men när jag ser detta längtar jag ändå *haha*

    SvaraRadera
  2. Själv hoppas jag att det dröjer lite men det ser mysigt ut :)

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt! Jag längtar definitivt efter snö, och den här tiden på året önskar jag alltid att jag bodde ännu längre norrut, haha!

    SvaraRadera
  4. Åhh så fint! <3 Det lär har varit lite snöblandat regn här hos oss i Umeåtrakten i onsdags, i alla fall enligt SMHI, men det var inget jag märkte av senare. Håller tummarna att den första riktiga snön kommer snart!

    SvaraRadera