25 oktober 2018

Snögubben är klar

Han har återuppstått, snögubben! Det betyder att jag officiellt välkomnar vintern 2018-19! 😀

Stolta hundar poserar bredvid sin kompis. Men först blev han utskälld... 
efter att ha hälsat på honom fortsatte bus i snön såklart! 

Hela förmiddagen har varit som en dröm, känner mig som ett barn! Vet inte hur många vuxna som skulle gå ut och rulla en egen snögubbe faktiskt! Haha... nu är det dags att lämna min lilla dröm för tillfället och ta tag i plugget! 

Hoppas hela Sverige får en dos snöfall inom kort så fler får uppleva denna magi.

****************

3 kommentarer:

  1. Jag har läst dina inlägg de senaste 24 timmarna och jag har bara blivit grönare och grönare av avund, haha! Åh de underbara bilderna på hundarna och snön..! Den här tiden på året önskar jag alltid att jag bodde riktigt långt norrut...:)
    Hoppas, hoppas att det dyker upp några snöflingor här också de närmaste dagarna...!

    SvaraRadera
  2. Åhh vilken fin snögubbe! Underbara vinterbilder! <3 Vi har ÄNTLIGEN fått första lilla snön här på Västerbottenskusten. Känner samma pirriga lycka som du, även om vi bara fått ett tunt, tunt täcke.

    SvaraRadera
  3. Men alltså, vilka godingar till hundar och snögubbe också förstås ;)

    SvaraRadera