29 oktober 2018

Hittat drömgranen!

Nu har jag varit på julgransspaning och hittat min drömgran till sovrummet, oslagbart vacker är den - man kan tro att den är nyhuggen från skogen! 💗


Granen är 150 cm och kommer från ICA home. Den var inte speciellt billig, kostade som en större gran, men den kommer förgylla många jular framöver. Den har även 100% äkta plastbarr och är inte utfylld med massa plastremsor som nästan alla andra granar är. När jag såg denna klickade det direkt, en av de finaste plastgranar jag sett! Kollade på Rusta också, men denna tog priset.

Den fina grankorgen köpte jag på Jula. Förhoppningsvis får jag ro om nätterna nu, haha! Men nu ska allt plockas undan till Lucia. 😭

(Denna ska bli sovrumsgran, nere ska vi självklart som alla år ha en äkta.)

****************

6 kommentarer:

  1. Den är verkligen jättefin :) Vi har också plastgran, en av fördelarna är ju att man kan ta fram den tidigt och inte vara orolig för att den ska börja barra.

    SvaraRadera
  2. Det finns så otroligt mycket fina konstgjorda grejor nuförtiden. Själv kör jag en del konstgjorda julblommor men granen vill jag ska var äkta:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med! Vi kör alltid levande nere, denna är ämnad för sovrummet så man slipper småkrypen 😀

      Radera
  3. Jag har problem med min dator och kan inte blogga eller läsa andra bloggar via den men jag hoppas att jag snart får ordning på den. Läser lite via telefonen emellanåt men det är ju lite pyttigt format... Jag undrar vilken av granarna på Maxi det är du har köpt? Jag har varit där och letat och de hade två modeller i två längder på vårt maxi så det är själva modellen jag undrar över. Din gran ser jättefin ut <3 jag har letat på bl.a. Rusta och Ikea men har inte hittat det jag letar efter. Tyvärr hade de inga uppackade granar på Maxi så jag kunde inte se hur de ser ut i verkligheten. Jag vill ha en ny gran i TV rummet, precis som ni har vi ju en riktig nere.

    SvaraRadera