6 november 2018

En tidig julklapp

Jag håller igång varje dag, men lyckas tyvärr skada knäna med jämna mellanrum. Antingen är det överansträngning eller något annat som lurar, men svullnar upp gör det ofta när jag rört mig lite extra...som nu. Så i år kommer tomten tidigt. 

Fick helt enkelt nog av att bli sängliggandes flera veckor per år. Så nu är en motionscykel på väg hem till mig! Förhoppningsvis ska knäna ta mindre stryk av det. Inte heller fy skam att träna inne till Netflix julfilmer tänker jag!

Hoppas verkligen hinna kurera någorlunda innan advent, då är det ju mycket spring och pyntande som gäller! Tyvärr tror jag julgransjakten får ställas in för min del i år, kanske mina föräldrar hinner ta någon tur till skogs, men annars litar jag på Byggmaxgranarna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar