16 november 2018

Paket med julnyheter från Kronans Apotek

Igår kom ett litet paket från Kronans Apotek innehållande cappuccinomandlar doppade i vit choklad och julsenap med smak av nejlika och pomerans. I år har Kronans Apotek flera smarriga julnyheter i sitt sortiment, gå in på deras hemsida eller besök närmsta Kronan-apotek om du vill spana in dessa. Just nu har de 3 för 2 erbjudande på webben!


Jag äter ju lowcarb men nån enstaka gång gör jag undantag och unnar mig något extra. Idag gjorde jag det där lilla undantaget och unnade mig ett par cappuccinomandlar och jag kan lova att dessa var en höjdare! Det tyckte även övriga som fick en smakbit.

 Jag gillar inte alls kaffe så jag var skeptisk, men dessa mandlar överraskade och smaken av cappuccino var sådär lagom och mild att man gillar dem oavsett om man gillar kaffe eller inte. Skulle lätt kunna köpa dessa till någon i julklapp! 175 gram cappuccinomandlar kostar 49.90.

Julsenapen har jag inte smakat, det passar liksom inte att håva direkt ur burken så istället tänker jag testa lite till helgskinkan någon dag! Uppskattar att det är julig smaksättning i senapen och inget hocus pocus som inte hör julen till.

******************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar