15 november 2018

Lisas Vinterland på Instagram!

Hej i mörka november! Idag har jag skaffat Instagram, klicka dig dit här: 


Jag hoppas att du vill följa mig där! Jag har just precis startat upp den så det ekar lite tomt där i dagsläget, men snart kommer den fyllas med mysiga julfoton från min personliga advent och jul. En bild säger ju som bekant mer än tusen ord :)
Vi får se om jag blir mer aktiv på instagram än på bloggen under advent, det får väl bli en liten testperiod denna jul. Jag har under några säsonger tyckt att det varit svårt att fylla bloggen med nya ämnen eftersom mycket återkommer från år till år. Sen skriver jag knappt längre om julens nyheter, har mina utvalda samarbeten men i det stora hela försöker jag att inte uppmuntra den konsumtionshets som lätt skapas i juletid. 

Tycker förresten att det gått lite långt, bara för att man döpt en produkt till något som kan associeras med julen behöver det inte innebära att produkten är jul. Ofta känns det faktiskt tvärtom, ett juligt yttre som lockar till köp men som smakar jordgubbar och egentligen är rena midsommargodiset :)

1 kommentar:

  1. Roligt med instagram! Ifall du undrar vem "thornrosemystic" är som precis följde dig, så är det jag, haha! Jag bloggar knappt om julnyheter heller längre, utan gör hellre mer personliga inlägg. Håller med om att nästan gått lite för långt i all julproduktshets, där alla möjliga företag hakar på.

    SvaraRadera