22 december 2016

En liten bättring? Dan före dan före dopparedan

Första natten jag kunnat sova utan att vakna och ha ont! Känner inte samma smärta i halsen som igår. Så det har skett en bättring inatt, nu gäller det bara att ta det lugnt. Däremot är smaksinnet som bortfluget så lär ju inte känna så mycket av julbordet som jag skulle önska, men att slippa ont är det viktiga. Har två dagar till på mig att bli ännu bättre..

Jag tycker nog ändå att jag hunnit det mesta. Köpt julklappar, planerat julbordet och fixat så jag kan göra lchf godis. Igår kom mamma hem med 6 påsar julmat och granen är till och med klädd. Det känns inte som att vi stressar fram utan har god tid på oss att förbereda inför julafton nu. Idag ska jag ta det lugnt och börja slå in julklapparna, imorgon blir det att göra min Janssons och mot kvällen julgodiset. 

Läser att vi ska få en massa snö på julafton, hoppas det stämmer för träden skulle bli fina med lite vitt igen. Det är snö på marken men väldigt hoppackad av mildvädret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar