24 december 2016

Julafton 2016 - bilder

Jag har haft en mysig julafton, precis som väntat! Började dagen med lite huvudvärk, men med fin stämning. Så började en timlång jakt på tomten, vem skulle ställa upp i år? Ingen i familjen kände riktigt för det, eftersom tjejen börjar vara så klipsk att hon nog kan räkna ut vem som döljer sig bakom masken. Till slut blev det napp, grannen ställde upp :) 

Det är första gången vi har en tomte "utanför familjen" och det var faktiskt en upplevelse även för oss vuxna, jag kände mig lite som ett barn igen faktiskt! Tomten kom med uppskattade julklappar, fick en sodastream (mycket uppskattat, dricker minst en liter mineralvatten om dagen nu för tiden!), flera halsband och lite smink bland annat. Dessutom fick jag en säng för några dagar sen! Nu har vi ätit gott hela dagen och det är dags att runda av kvällen för min del. Är mycket nöjd med julen 2016 men samtidigt skönt att bara få koppla av mellandagarna nu. 

Brorsdottern, svägerskan och så jag och min lilla Kindra i bakgrunden
Välkommen, tomten!
Hundjul
Tomten gissade vad det var i alla klappar och han hade faktiskt rätt i vissa!
Nu hoppar jag ner i din korg matte..
För nu är jag så trött efter långa dagen...
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar