18 december 2016

Så kom den, som en ondskefull julklapp under granen..

Förkylningen. Åh nej.. har haft tjock hals två dagar nu och det känns bara värre för var dag, i morse hade jag ont i halsen och nu har jag nedsatt hörsel. Vill absolut inte drabbas av förkylning under julen, tänk att ha noll smaksinne... Näe, bara hoppas det är något mindre som snart ger sig av!


Nu har jag lite mindre julklappspanik, fast ändå inte.. det är nämligen så att en "viktig" julklapp som jag inte ens vet om jag kan köpa till mamma, kommer inte hinna fram till jul även om jag kan göra det. Å andra sidan, man ska ju köpa sånt man tror är uppskattat, då gör det nog inte så mycket att det tar någon extra dag. Ska ändå göra något finurligt av det :) Klarar jag mig bara från febern så ska jag iväg och handla fler klappar imorgon efter lektion. 


2 kommentarer:

  1. Usch för förkylning:( Hoppas verkligen den försvinner snabbt. Drick varmt vatten med ingefära och citron, det brukar jaga bort bacillerna!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig trist att må dåligt i julveckan.

    SvaraRadera