26 december 2016

Hejdå julen!

Så lider annandagen mot sitt slut, en av de dagar som är mysigast i juletid. Allt är så avslappnat och lugnet dominerar. Idag åt jag för sista gången resterna från julbordet till lunch och nu känns det skönt att återgå till den vanliga maten igen.

Idag åkte jag till Jysk för mellandagsrean. Köpte en ny bäddmadrass, en superskön kudde och ett nytt täcke på rean. Hela sängen är ny, härlig känsla! Nu känns det som att julen är över i min värld och fokus börjar riktas mot Nyår. Jag är ledig fram till den 9:e januari så passar på att fortsatt mysa.

Hoppas ni har haft en trevlig jul, jag kommer avrunda mitt bloggår på nyårsdagen så ännu säger jag inte hejdå till er men däremot till julen! Önskar er alla en God fortsättning :)

Kindra ger fem stjärnor till sin första jul, hon vågade till och med hälsa på tomten!

1 kommentar:

  1. Låter härligt att du också har långledigt och kan fortsätta njuta. Jag kikar in här igen till nyår. Du är en av de julbloggare som jag tänker på ibland under året och undrar hur du har det. Har du fler funderingar runt förskollärarutbildningen så bara hör av dig. Jag önskar dig all lycka med dina framtidsval och hoppas att du får ett bra år 2017 men om sagt jag kikar in här till nyår igen och önskar dig ett Gott Nytt År då. Kram!

    SvaraRadera