20 december 2016

Influensa och veckans julplaner

Så jobbigt! Har så otroligt ont i halsen och det har bara förvärrats. Inte detta som jag räknat ner till hela hösten! Men man får väl ta det, verkar gå influensa överallt. Till och med årets julvärd har den, och syrran ligger också däckad hemma. 

Finns jumycket att göra denna vecka, sånt som normalt trappar upp hela julstämningen. Får göra det bästa av situationen, jag kommer oavsett tillstånd åka in och julhandla imorgon eller på torsdag med hjälp av ipren. Se ut och hämta granen lägger jag i mammas händer, men det blir nog försenat till dagen innan julafton. Likaså julstädningen. De viktigaste julklapparna har jag redan handlat, men ska ändå komplettera. Bland annat ska ju hundarna få sitt under granen också :)

Bara vila vidare, se lite julfilmer på Netflix och innerligt hoppas att det är bättre på julafton om 4 dagar..

1 kommentar:

  1. Samma läge här. Feber och ingen röst. Men jag är åtminstone klar med alla förberedelser. Nu blir det att vila sig i form. Krya på dig.

    SvaraRadera