9 oktober 2013

Dagens julfråga - så har ni röstat!

Tack till er som röstat! Hoppas ännu fler röstar nästa vecka :) Det är kul att se vart det lutar! Och i detta fall blev jag ganska förvånad att så många klär granen redan kring Lucia! Hela 14 stycken. Mindre vanligt att klä den dagen före julafton hos er läsare! Ingen röstade på att julpyntet ska tas fram i början på september i butikerna heller, vilket jag trodde att några av er ville! Väldigt kul att läsa resultaten och bli överraskad! Nästa gång dagens fråga dyker upp blir på måndag så blir det rätt placerat, på veckan :)

9 kommentarer:

  1. Jag tänker absolut fortsätta svara på frågorna, tycker det är en kul grej! :)

    SvaraRadera
  2. Såg tyvärr aldrig enkäten, men jättekul att se resultatet. Konstaterade att jag är "jultoksnormal" :-)

    /Marlene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad trist! Tror man måste ha något installerat på datorn för att sånna formulär ska kunna synas! Kul du kunde se resultaten iafl :)

      Radera
  3. Kul med dagens fråga, har inte sett själva frågorna i mobilen, men jag får hålla koll på datorn nästa vecka!

    SvaraRadera
  4. Älskar dina frågor och svarar alltid! :) Kul idé tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Kul att se hur normal/onormal man är jämfört med alla andra jultokiga svenskar:)))

    SvaraRadera