5 oktober 2013

Dagens Julfråga - Nyhet!

Nu drar jag igång "Dagens Julfråga" i bloggen 5 dagar varje vecka! Jag kommer ställa frågor som jag hoppas så många som möjligt av er vill besvara. En dag i veckan sammanställer jag veckans resultat i ett eget inlägg, så ni får se svarsresultaten! Det får pågå så länge jag kommer på frågor och så länge tillräckligt många av er svarar :) Idéen kom när jag kände att jag ville ha en egen nich på bloggen och då tycker jag detta passar bra!

Dagens julfråga - 5/10 - 2013


Mitt svar blir: Lite. Jag dras till julsaker, nyheter och gillar att så smått börja planera vad som ska hända julen 2013 redan nu. Men den där underbara längtan har fortfarande inte aktiverats. Den brukar sätta in när första snön lagt sig och världen känns mer redo för julen!

Håll utkik, imorgon kommer en ny fråga!

2 kommentarer:

  1. Bohoooo jag ser ingen fråga??

    SvaraRadera
  2. Kul idé speciellt med röstningsfunktionen.
    sv: ja här är frosten tidig i år, det brukar börja med enstaka nätter men har iår varit många redan.

    SvaraRadera